ادموند بزيک:مشکل پرسپوليس بازيکنان و حواشي آنهاست
تبادل لینک
لینک دونی ادلیست
تبلیغات
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
تبلیغات
ادموند بزيک:مشکل پرسپوليس بازيکنان و حواشي آنهاست


 

 

 

ادموند بزیک مهاجم گلزن پرسپولیس در اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80 ضمن بیان مطلب فوق گفت: همیشه دو تیم پرسپولیس و استقلال محکوم به پیروزی هستند و نتایج این دو تیم بیشتر از دیگر تیم‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد. سپاهان، ذوب آهن و تیم‌های دیگر اگر هم نتیجه نگیرند به اندازه این دو تیم مورد انتقاد قرار نمی‌گیرند.

 

 

 

وی مشکل پرسپولیس را بازیکنان و حواشی موجود در آن برشمرد و در مورد دلایل بحران‌های اخیر آن افزود: این تیم در فصل نقل و انتقالات در پست‌های مورد نیاز، بازیکنان کلیدی نگرفته و بازیکنان حاضر هم هنوز با تیم هماهنگ نشده‌اند. البته امیدوارم در نیم فصل دوم پرسپولیس با بازی‌های قابل قبول به صدر جدول برسد.

 

 

 

مهاجم پیشین پرسپولیس در مقایسه مسائل حاشیه‌ای زمانی که در این تیم بازی می‌کرد با زمان فعلی اظهار داشت: زمان ما حواشی بود اما نه به اندازه کنونی. در آن زمان روزنامه‌ها زیاد و پرتیراژ نبودند و بازیکنان به تمرینات، حضور در ترکیب اصلی و رضایت هواداران توجه می‌کردند اما برخی بازیکنان در حال حاضر سعی می‌کنند با ورود به حواشی خودشان را در مطبوعات و رسانه‌ها مطرح کنند که یقینا این حاشیه‌ها به فوتبال کشور صدمه می‌زند.

 

 

 

وی در مورد مشکل گلزنی تیم پرسپولیس تاکید کرد: این شرایط برای هر تیم و بازیکنی پیش می‌آید. باید دید در یک بازی چند موقعیت نصیب مهاجمان می‌شود و آنها توسط هافبک‌ها چگونه تغذیه می‌شوند اما یک مهاجم حرفه‌ای حتی اگر با شناخت کافی از سوی مدافعان نسبت به بازی خود مواجه شود، می‌تواند با بازیسازی برای دیگر بازیکنان تیم، بهترین نقش را ایفا کند.

 

 

 

بزیک با تاکید بر اینکه در زمان حضورش در پرسپولیس اگر در دو بازی گلزنی نمی‌کرد، توبیخ می‌شد، خاطرنشان کرد: امیدوارم پرسپولیس هر چه سریعتر از این بحران خارج شود و با مدیریت حبیب کاشانی و هدایت علی دایی و کادر فنی‌‍اش در لیگ‌برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا موفق و سربلند می‌شود. 

 

 

 

وی با اشاره به اینکه سعی دارد با تمرینات مضاعف خود را برای همراهی تیم ملی پیشکسوتان به شرایط مطلوب برساند، اضافه کرد: اکنون قصد دارم با تجارب کسب شده، تیم‌های پایه باشگاه آرارات را در حد مطلوب راه اندازی و سازندگی کنم.

 

مهاجم ارمنی پیشین تیم ملی کشورمان در پایان گفت: دوست ندارم مثل کسانی که می‌خواهند رده‌های فنی را چند تا یکی طی کنند، باشم، به همین دلیل تلاش می‌کنم پله‌های ترقی را یکی، یکی، اصولی و فنی پشت سر بگذارم و اصلا علاقه ندارم تحت هر شرایطی به موفقیت برسم.

 


افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: